تقویت هویت مذهبی کودکان اولویت کانون پرورش فکری بوشهر است
تقویت هویت مذهبی کودکان اولویت کانون پرورش فکری بوشهر است

ندای استان: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: جذب و تشویق کودکان به کانون در اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و باهدف تقویت هویت ملی و مذهبی مدنظر و در اولویت های کاری قرار دارد.

به گزارش ندای استان،زهره عالی نسب روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا در بندردیلم افزود: کانون پرورش فکری که رسالت آن ترویج مطالعه و کتاب خوانی است فعالیت های خوبی به روش های مختلف از جمله کتابخانه های سیار، ثابت و پستی اجرایی کرده است.
وی اضافه کرد: گرایش کودکان و نوجوانان به کتاب علاوه بر آموزش مهارت های زندگی و اخلاق شهروندی، آنان را در مقابل آسیب ها و محرک های محیط و عوامل تحریک اجتماعی محفوظ و بیمه می کند.
عالی نسب اظهارداشت: آیندگان مملکت با روی آوری به کتاب به مسائلی که باعث توسعه فکری خود و جامعه می شود بیشتر اهمیت داده و به عنوان یک فرد توانمند و مسئول درجامعه رشد می کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر اظهارداشت: ۳۷ فعالیت هنری در کانون با هدف تقویت مهارت های زندگی و اخلاق شهروندی به کودکان و نوجوانان ارایه می شود.
وی با بیان اینکه بهترین مکان برای تعالی و تربیت نسل آینده ساز کانون است، گفت: از مجموع ۲۰ هزار عضو کانون دراین استان تنها ۱۰ هزار نفر آنها فعال هستند.
عالی نسب با ابراز رضایت از فعالیت مربیان و مسئولان دلسوز و مجرب کانون پرورش فکری دیلم بیان کرد: در دهه فجر امسال، سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری شهرستان دیلم به بهره برداری خواهد رسید.